MUCKLE OSSA's BLOG

Aaaal sorts aa stuff fae Sheltie land....
includes stuff fae Muckle Ossa, Little Ossa and Fladda.....
and any guest stacks, holms, geo's, kame's, baaaas, headlands, voes, firths, lochs, lighthouses, etc.

Friday 5 March 2010

Can't Catch Her

Peerie O's version of the classic MC Hammer hit -You cant Touch this....

Can’t catch her....Can’t catch her....Can’t catch her....Can’t catch her….

My-my-my-my gimmer runs very fast
Canna mind when I catched her last!
Next time I winna tak a hill een,
Far better wi een fae da back green
Dis dog is very forbidden
And I have slidden in the midden (sorry)
My gimmer is ahit da byre kickin her heels and I can’t catch her.

If shu gengs atween da waa an bailer
I think dit I could nail her
Ill tie da dug tae da tractor
Just so he canna distract her
Oh Shus got a moothfoo o neep shows
An Im ahit her, comin in low!
Shu no seen me, Im gotten a grip.
Yipee hits gimmer time!

No comments:

Post a Comment

Leave a comment here. All comments are moderated before becoming visible.